Tongariro - dag 6

5 april 2014 - National Park, Nieuw-Zeeland

Vandaag erg moe en dus alleen een kleine wandeling gemaakt naar de Taranaki Falls (ook in LOTR). Verder vanmiddag een beetje geinternet. Vanavond heerlijk gegeten. Was het kampeervoedsel zat dus heb in het château een lekkere salade met een glas wijn en als toetje cheesecake met crème en frambozen en een cappuccino met karamel koekje. Super lekker!

1. Alfred:
    5 april 2014
    Mooi, eindelijk eens een rustig dagje en je hebt weer naar je lichaam geluisterd. Maar ja, als ik dan lees wat je gegeten heb dan zou dat voor mij een diabetes bom zijn. Een keertje genieten is ook niet verkeerd toch? Maar het ging zeker vooral om de wijn? Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  2. Bart Kremer:
    8 april 2014
    Ik lees net dat koppelkoning kremer even aan het werk moet.. Dan gaan we volgend jaar met z'n allen in de All You Need Is Love bus naar Sydney...
    Goed dat je een beetje rustig aan doet! daar zijn vakanties volgens mij ook voor.. Ben je nog aan het shoppen geweest?
    Als ik naar alle foto's kijk krijg ik steeds meer zin om een vakantie te boeken..

Rustig aan he!! Groetjes van ons!!
  3. Alfred:
    9 april 2014
    Misschien een Valentijnstripje naar Sidney?