Sydney

22 april 2014 - Haymarket, Australië

Ik heb vandaag mijn ticket omgeboekt. Ik vlieg 6 mei terug naar Nederland. Het reizen was erg leuk maar ben nu ook wel weer toe aan het slapen op een plek en wat meer kledingkeuze etc. Morgen vlieg ik naar Cairns om het Great Barrier Reef te bekijken, een beetje hogere temperaturen en wat strand mee te pikken. Cairns is nogal toeristisch en nu ik aan de laatste twee week van mijn vakantie toekom ben ik van plan wat meet toeristische dingen te doen. Op 4 mei vlieg ik dan weer terug naar Sydney zodat ik nog een dagje in Sydney shoppen kan.

1. Alfred:
    22 april 2014
    Hallo meisje, wat verrassend dat je eerder terugkomt. Je gaat toch niet bedenken dat je ons mist (ha,ha,ha)? Als je in Sydney bent denk dan aan de sjaal voor je moeder? Wij zijn nu 1 week in Hongarije met afwisselend weer. De ene dag 12 en de volgende dag 26 graden. Anna weer verkouden en veel hoesten en ik nog steeds verkouden, 5e week in successie maar ben het wel gewend. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's.
  2. Anne Miek:
    23 april 2014
    Laait er den virus rond in Nederland? Mijn moeder is ook al weken verkouden.. Das ook apart weer in Hongarije.
  3. Geke:
    23 april 2014
    heel fijn dat je binnenkort naar nederland terug komt,
    reizen is heel erg leuk,
    maar thuis komen is ook fijn.
    geniet nog met volle teugen van hetgeen je van plan bent te doen,
    snorkelen en zonnen! heerlijk,
    liefs, mama
  4. Alfred:
    23 april 2014
    Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met roken en daardoor kwam er een allergie voor huisstof naar boven. In het verleden heb ik hooikoorts gehad en dat is helaas ook weer boven komen drijven. Ik ben er nu wel weer aan gewend. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's