Blue Mountains - Blackheath

21 april 2014 - Blackheath, Australië

Gisteren in de zon op het terras van het hostel zitten lezen. Was niet fit. Dus een rustdag genomen.

Vandaag van het station in Blackheath naar Pulpit Rock gelopen over de weg. Mooie uitzichten bijna rondom vanaf een uitstekende rotspartij. Er waren wat lui op een touw van de ene kant van de ravijn naar de andere kant aan het balanceren. Langs de randen van de kliffen over de Pulpit Rock track naar Govetts Leap Lookout en de Cliff Top track naar Evans Lookout gewandeld. Daar zou een rondwandeling langs de Grand Canyon mogelijk zijn, maar de track was wegens onderhoud gesloten en de Grand Canyon is ook niet veel anders dan wat ik onderweg al gezien had en het was behoorlijk warm dus via een weg terug naar het station gelopen. Bij een café gegeten maar niet goed opgelet. Was nogal zeer chaotisch bij het afrekenen en waarschijnlijk de rekening van de buren betaald. Na ja duur broodje.

1. Alfred:
    22 april 2014
    Als ik zo je verhalen van de laatste week lees kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je het een beetje gehad hebt met het reizen en dat je daarom terug naar huis wilt gaan. Tussen de regels door proef ik zoiets dat je er genoeg van hebt. Nou ja meid, nog 2 weken en dan ben je bijna weer thuis. Je buren zullen trouwens blij met je zijn dat je hun maaltijd hebt betaald. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's