Sydney - Bondi to Coogee Beach walk

13 april 2014 - Bondi Beach, Australië

Gisteren niet veel bijzonders gedaan. Het regent nogal hard. Ben een beetje aan het uitzoeken hoe ik hier ga reizen. Ben er nog niet zo over uit. De bus is goedkoop maar dan kom je niet echt bij de natuur in de buurt. Campervan huren is daarentegen behoorlijk duur. Moet er de komende dagen nog maar even over nadenken. S'avonds naar het vuurwerk in Daling Harbour geweest met mijn kamergenotes en daarna een cocktail in een bar gedronken. Wel de freestyle s'avonds is Britse hookerstyle. Verschrikkelijk, de meeste dames zouden niet misstaan in het red light district van Amsterdam. Ik zal er in MN trekking kleding dus wel als een geiten wollen sokken type uitgezien hebben haha.

Vandaag regende het nogal hard. Ben van Bondi Beach naar Coogee Beach gewandeld. Erg mooi maar was wel doorweekt aan t end. Vanavond is er movie avond in het hostel, hoop dat ze een leuke film draaien.

1. Geke:
    13 april 2014
    tjonge, dat zijn woelige baren,

ik had je graag in de bar willen zien,
    vast een opvallende verschijning!

liefs, mama
  2. Alfred:
    13 april 2014
    Mooie foto's van Bondi Beach maar het was niet zulk best weer en zo te zien een aardige wind ook. Je zou eventueel toch met die Duitse een camper huren? Je moet goed afwegen wat je gaat doen. Weer een ellendige lange tijd in de bussen zitten of zelf bepalen waar, wanneer en waarheen jullie gaan rijden. Ik zou het wel weten maar gelukkig hoef ik geen keus te maken. Veel succes met je beslissing. De beusr in Valkenburg was leuk, ongeveer 30 biljetten gekocht en ook Ton vond het leuk. Nog 2 dagen werken en dan 3 weken vrij. Voor jou piece of cake maar voor ons wel even lekker. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  3. Anne Miek:
    14 april 2014
    hej hej cool. Hoop dat je goed weer in Hongarije hebt. Vast warmer dan hier nu haha.