Sydney - Manly Scenic Walkway part 1

14 april 2014 - Manly, Australië

Met het Nieuw Zeelandse meisje een deel van de Manly Scenic Walkway gewandeld. Het weer was wisselvallig maar het was een mooie wandeling en een leuke tocht met de Ferry. De golven waren bij het stuk waar de zee de baai inkomt best hoog. Zou niet graag met storm op het schip zitten.
Van Manly liepen we naar Manly beach. Daar waren een aantal surfers aan het surfen. Van daar volgden we de kustlijn naar Northhead. Dit was een vroegere quarantaine gebied. En een legerpost tijdens de tweede wereldoorlog. Daar is nog wat van te zien. De uitzichten op de cliffs en op Sydney waren erg mooi. Moerassen op de kliffen. Aparte dieren. Op de terugweg zijn we van het pad afgegaan en volgden we de rotsige kust. Het tij was wel aan het opkomen maar we kwamen droog van baai naar baai. Was een leuke dag.

1. Alfred:
    14 april 2014
    Nou, ik ben blij dat ik weer eens een paar foto's zie waar je op staat met die eeuwige glimlach van je. Vergis ik me maar ben je wat zwaarder geworden? Of heb ik sterkere glazen in mijn bril nodig? Je moet goed tegen elkaar afwegen wat voor jou het makkelijkste is en of het prijsverschil heel erg groot is. Wat scheelt het qua prijs tussen het huren van een auto incl campingmateriaal of het huren van een camper. Ik zou kiezen voor datgene wat het makkelijkste is. Ik ben benieuwd wat het wordt. Ik hoop dat we mooi weer krijgen in Hongarije maar dat is niet zeker want vandaag verwachten ze sneeuw en hagel. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  2. Geke:
    hej alfred,
    niet handig om te suggereer dat anm. gegroeid is, ze gaat geheid op dieet!
    haha, en wij maar blij zijn dat er eindelijk een beetje body zichtbaar is.
  3. Alfred:
    14 april 2014
    Het is toch niet verkeerd? Ze ziet er fantastisch uit, beter dan toen op het CBS en dan heb ik haar niet eens in haar jurkjes gezien.
  4. Geke:
    14 april 2014
    Ja, ze ziet er mooi uit, als een afgetraind sportvrouw . Mooier compliment is er niet!