Rotorua - dag 2

22 maart 2014 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Vanochtend door het Redwood Forest geslentert. De redwoods aan het begin van de wandeling vond ik erg mooi. De rest van de wandeling is niet super bijzonder. Maar met het mooie weer was het wel een fijne wandeling. In het bos zijn honderden mountainbike tracks. Misschien dat ik dat de volgende keer doe wanneer ik hier ben. S'middags weer naar het lekkere cafeetje geweest. Nu warme dadelcake (in een potje) met caramelsaus. Was ook lekker, maar morgen ga ik weer voor de brioche als lunch :). Ik heb trouwens gisteren en vandaag zeer Nederlands gekookt, aardappels met spruiten en mager runderlapje.

1. Geke:
    22 maart 2014
    prachtige kaarsrechte bomen, hoe is de benaming van deze bomen, misschien red cedar?
    het park doet mysterieus aan, ruikt het ook naar zwavel of zijn het gewoon waterdampen?
    knap om zo oer hollands te koken, heb je die sudderlap wel gaar gekregen of was het een taaie schoenzool.
    lfs. mama
  2. Alfred:
    22 maart 2014
    De bewerkte bomen vind ik erg mooi, heel knap als je zoiets kunt. Ben je op zo'n wc geweest en gewoon voorbij gelopen? Je had een aardige zoete lunch weer maar de Hollandse pot maakte veel goed zeker. Om even op je vorige reactie terug te komen. Het is overal hetzelfde trouwens qua gezond eten. Je moet overal veel voor betalen en zeker als je diabeet bent dan kost het aardig wat. In mijn geval valt het mee met 1 tablet per dag maar ik probeer zoveel mogelijk zoetigheid te ontzien. De taartpunten die jij altijd naar binnen werkte zijn er voor mij niet meer bij. Qua voorbeeld heb ik een collega op de kamer die nergens op let, hij slikt dus 4 tabletten en moet insuline spuiten, dat wil ik dus zoveel mogelijk voorkomen. Ik drink geen alcohol, ben 16 maanden geleden gestopt met roken en weeg nog maar 77 kilo, was 86. Met het niet meer roken heb ik geen problemen maar wel met het veranderen van de eetgewoontes. O ja, met Anna gaat alles goed. Sinds begin januari (15 maanden) loopt ze en ze weet donders goed wat iets betekent als we in het Nederlands praten of Hongaars, het maakt haar niet uit. Ze heeft nog wel last van eczeem dus we gebruiken veel zalf, het wordt wel minder. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's.