Gisborne

23 maart 2014 - Gisborne, Nieuw-Zeeland

S'middags op een kleine bus met 1 andere nl-er, Duitser, 2 Zwitsers, 2 britten en een Amerikaanse. S'avonds in het hostel kwam er nog een Oostenrijker bij. De Duits sprekende lui zijn een beetje irritant, maar de rest is erg leuk. We zouden wijnproeven, maar dat ging niet door. De meesten gingen in plaats daarvan stingray feeden. Maar daar had ik geen geld voorover. Heb houtgesprokkeld en zo kon ik van een afstandje meekijken. Prachtige zonsondergang. S'avonds lekker gegeten en daarna kampvuur. Met de wijn ook heel goed geslapen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alfred:
    24 maart 2014
    Het vrouwelijke gedeelte is wel in de minderheid als ik de foto's zo zie. Hebben de Duits sprekende lui niet zoiets van " Bei uns ist alles besser "? Je woont zelf in Trier, ben je daar niet aangewend dan? Ben ik wel benieuwd hoeveel wijn je wel niet naar binnen hebt gewerkt. Je ging niet stingray feeden omdat je aan het sparen bent voor de sjaal van je moeder, dit is het geheim. Normaliter reageer ik eerder maar we hebben een nieuw internet explorer gekregen op het CBS en ik had daar je wachtwoord niet. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's