Punikaiki - Franz Josef

21 januari 2014 - Franz Josef Glacier, Nieuw-Zeeland

S'ochtends een wandeling door het regenwoud in Punakaiki gemaakt. De bus was echter laat waardoor we minder tijd voor de wandeling hadden, dat was wel een beetje irritant. Het regenwoud had allemaal fluffie bomen. Daarna naar Franz Jozef. Onderweg nog gestopt voor een stom spelletje trappen tegen een rugbybal, maar de zon kwam toen net even door dus was wel lekker in de zon te zitten.

1. Alfred:
    21 januari 2014
    Foto's zijn weer mooi maar hoe komen ze in hemelsnaam aan die namen. Eerst de pannenkoekenrotsen en nu de Fluffie bomen. Tja, Nieuw Zeeland heeft een traditie v.w.b. rugby dus de kans is groot dat iedereen die sport goed vindt. Vervelend dat de bus te laat was maar je kon nu wat langer uitrusten. Leuke verhalen en foto's iedere keer. Zorg goed voor jezelf. De 3 AAA's
  2. Geke:
    mooie foto's het geeft een heel mysterieus sfeer weer,
    als in een sprookjes verhaal.
    vind de benaming; fluffie bomen erg leuk , vergeet je nooit weer.
    lfs. mama
  3. Anne Miek:
    22 januari 2014
    Hej hej hahaha ze heten niet fluffie bomen, zo heb ik ze genoemd ;)