Picton

13 januari 2014 - Picton, Nieuw-Zeeland

Gisteren met de Blueridge ferry naar Picton. Veel wind op zee. Heb dolfijnen gezien maar waren te snel om op de foto te krijgen. Laatste uur voeren we door de Marlborough Sounds. Picton is een leuk klein plaatsje. Het weer was super, was net alsof we in de Mediterrane waren. Op de boot Duitser Frank getroffen met wie ik de rest van de dag opgetrokken ben. Zijn hier veel Duitsers. We hebben de Snout track gewandeld. Was niet heel erg spectaculair maar wel lekker om actief te zijn. Het hostel waar ik sliep was erg mooi. Ruime kamers en verschillende keukens en woonkamers en een mooie tuin. Heb goed gegeten. Frank had wraps met kip en koolsalade gemaakt. Erg lekker.

Had gister ook 3 meiden getroffen die vandaag met mij in de Straybus stappen. Echte barbies, was een praatje begonnen, maar die wouden duidelijk geen contact met mij, zal wel niet de juiste kleding aangehad hebben of te oud zijn... Was wel grappig in t hostel zaten hun vervolgens helemaal alleen en ik had een hele groep leuke mensen om me heen, die zich allemaal afvroegen wat die barbies hier deden. Stap morgen dus wel aan de andere kant van de bus in hahaha.

Wat ook grappig is dat ik veel jonger ingeschat wordt. Die soldaat dacht dat ik 23 was en gister schatte iedereen me in op 25. Niet slapen heeft blijkbaar een gunstig effect op mijn rimpels haha.

Gelukkig zijn er ook niet alleen tieners onderweg. Ik denk dat de groep 25-35 wel net zo groot is als de groep 18-25.

Vannacht heb ik een aantal uurtjes geslapen dus dat gaat de goede kant op. Veel mensen hebben hier een stevige jetlag gehad en zeggen dat niet slapen de eerste twee week normaal is en dat t vanzelf wel weer overgaat. Nou nu zal ik maar es opstaan en een bakker opzoeken.

1. Alfred:
    13 januari 2014
    Ik heb alle foto's bekeken die je geplaatst hebt en wilde bij iedere foto een reactie plaatsen maar als je meer dan 3 reacties plaatst krijg je een foutmelding dat er teveel reacties worden geplaatst van mijn internetverbinding. Als je nu iedere keer zo'n knul tegenkomt die kan koken dan hoef je weinig te doen. Als ze jou trouwens 23 schatten dan zit je volgens mij in de verkeerde groep maar blijf maar zitten waar je zit want op Barbies zit je toch niet te wachten. Als ze geen contact met je willen en denken dat ze heel wat zijn dan kan ze dat nog weleens vies tegenvallen. Doe maar normaal want dan doe je al gek genoeg. Ik zou wel proberen om wat meer te slapen want aan 1 foto kan je wel zien dat je slaap tekort komt. Bij ons groot nieuws vandaag want Anna loopt los dus dat was heel verrassend. Zorg goed voor jezelf en de groeten van de 3 AAA´s
  2. Bart Kremer:
    15 januari 2014
    Goedemorgen! Gelukkig dat jouw duits foutloos is kan je lekker makkelijk aanhaken bij de Duitsers en scheelt je dat heel wat kookwerk.. Dat slapen zal vanzelf wel weer komen, schatten ze je waarschijnlijk na een goede nachtrust nog jonger in.. Op de foto's ziet het er op het meer een beetje fris uit maar wel mooi landschap! Ben benieuwd na de volgende foto sessie!

Groetjes Bart
  3. Carla:
    15 januari 2014
    Hi Anne Miek!
    looking good these first days...
    I hope you have caught up on you sleep!
    thank google translate...
    I might even learn some dutch!
    see you
    Carla
  4. Arnoud:
    26 januari 2014
    Serieus, ik rol van me stoel van het lachen! Keep it up!