Marahau

14 januari 2014 - Marahau, Nieuw-Zeeland

ndaag voor het eerst met de Stray bus gereisd. In de bus zitten voornamelijk jonge partygangers die de busreis non-stop doen. Eerst vond ik dat maar helemaal niks. Maar iedereen is wel erg aardig en er zijn ook wel een aantal lui die meer voor de natuur gaan. De reis was erg mooi. Onderweg stopten we bij een mooi riviertje. Terwijl de meesten naar het riviertje gingen, ben ik een stuk op het wandelpad ernaast gegaan. Daar waren ontzettend veel krekels die erg veel lawaai maakten, zie video.

Marahau is erg mooi. Het hostel is ook mooi, ik deel een huisje met 5 andere dames. S'avonds een stukje langs t strand gewandeld. Veel vogels. Maar het is broedseizoen en ik werd op t strand aangevallen door albatrossen en die zijn echt heel heel groot. Dus dat was wel wat eng. Ben toen maar van t strand afgegaan en een deel van de Albert tasman treck gelopen. Op de treck kwam ik een erg grappige vogel tegen met een raar ding op z'n voorhoofd. Verder mooie strandgezichten bij avondlicht.

1. Alfred:
    19 januari 2014
    Tja meisje, een albatros is wel erg groot dus dat was heel verstandig om weg te gaan. Beetje gezellig met de 5 andere dames? Zorg goed voor jezelf. Groeten de 3 AAA's