Inland track

15 januari 2014 - Marahau, Nieuw-Zeeland

Vandaag een stukje van de inland track in Abel Tasman Park gelopen. Aan de baai van Marahau waren veel watervogels en ook veel quails. Het pad ging alsmaar door bos omhoog. Het was vandaag erg warm, ik denk boven de 30 graden met een strakblauwe lucht. Dat maakte het klimmen wel moeilijk, maar de mooie uitzichten loonden de moeite. Als je de foto's van de heenweg en de terugweg vergelijkt kun je mooi het tij zien. De inland track wordt nauwelijks gelopen. Ik was dan ook totaal alleen onderweg. Op de terugweg kwam ik een quail familie tegen met 10 kuikens. Als je gewoon wacht komen ze naar je toe. Nu gaan we met de hele groep Mexicaans eten. Daar heb ik minder zin in. Morgen begin ik aan de track. Daar kijk ik naar uit. Heb ook bagage opslag kunnen regelen. Hoop dat het weer zo mooi als nu blijft.

1. Arnoud:
    26 januari 2014
    Hey, wat een verhaaltjes. Ben nu gewoon even iets aan het typen want mijn vingers doen pijn ivm de auto sneeuw vrij te maken... Heb jij geen last van zie ik. Ciao kus