Nelson Lakes National Park - dag 4

3 maart 2014 - Nelson Lakes National Park, Nieuw-Zeeland

Morgan hut naar George Lyon hut, 10 km, 3 uur. Het weer was koud en nat. Sneeuw op de bergtoppen. Ik was aan t kwakkelen met mijn verkoudheid. In de hut was ik alleen. Het was daar erg erg koud. Na een hoop gedoe een vuurtje weten te stoken. Hout brandde echter zeer snel op dus moest elk half uur nieuw hout hakken. S'avonds koorts. S' middags kort wat zon. Schitterende blikken op besneeuwde Mount Ella. De hele avond gestoomd met water dat ik met het vuur opwarmde. S'nachts was het heel koud.

1. Alfred:
    7 maart 2014
    Geen foto's dit keer maar je bent behoorlijk ziek geworden. Had je niet in de vorige hut kunnen blijven. Als je zo doorgaat loop je een longontsteking op. Ik schrijf niet voor niets dat je goed voor jezelf moet zorgen. Vraag ik me dus nu wel af of je mijn bijdragen wel leest of je moet de volgende keer in de bewoonde wereld meer geheugen bijkopen. Wees in hemelsnaam voorzichtig. Groeten, de 3 AAA's
  2. Anne Miek:
    7 maart 2014
    Ja ik lees alles :). Heb je ook al gezien dat ik ook terug schrijf? Haha
  3. Alfred:
    8 maart 2014
    Niet altijd maar vooruit dan maar. Het gaat me vooral om de passage dat je goed voor jezelf moet zorgen.