Nelson Lakes National Park - dag 2

1 maart 2014 - Nelson Lakes National Park, Nieuw-Zeeland

Van Bushline hut via Angelus naar Sabine hut. 16,7 km, 600 hem omhoog en 1700 hm naar beneden in 7 uur. Ik had mooi weer en besloot daarom ondanks dat ik de Angelus hut geboekt had door te lopen naar Sabine hut. Mooie uitzichten vanaf Robert Ridge en Mt Cedric. Uurtje pauze genomen bij Lake Angelus. Afdaling Mt Cedric was verschrikkelijk, steil door het bos, boomwortels, erg vermoeiend. In Sabine hut waren een aantal jagers met zonen, was wel grappig en een ontzettend irritante Duitser.

1. Bart Kremer:
    6 maart 2014
    Je hebt dus wel weer internet, dacht dat je een weekje uit de lucht zou zijn.. Heb al wel in de gaten dat je een aardige conditie moet hebben om daar van hut naar hut te gaan.. Wel hele mooie meren! Als vissen nou ook een ook een hobby van je zou zijn dan kon je dat ook overal wel doen.. Komend weekend willen ze hier 17 graden hebben dus het begint steeds meer op lente te lijken. heerlijk!! Geniet er van en goed uitrusten!! Groetjes van mij
  2. Alfred:
    7 maart 2014
    Mooie foto's maar die van Lake Rotoria is het mooiste volgens mij, wat een fantastisch uitzicht. Zo ken ik je weer, in plaats van dat je alle tijd neemt loop je gewoon door naar de volgende hut, mevrouwtje ongeduld. Resultaat: een irritante Duitser. Neem de tijd, maak je niet druk. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3AAA's
  3. Anne Miek:
    7 maart 2014
    Haha ja ik ben niet zo van het rondhangen haha. In dat meer waren alen. Maar die moeten heel groot geweest zijn, weet dus niet Bart of je die ook kan vissen..

Gr am