Nelson Lakes National Park - dag 1

28 februari 2014 - Nelson Lakes National Park, Nieuw-Zeeland

Met de bus naar St. Arnaud. Een Britse albino en een nieuw zeelandse piloot gingen ook mee. Aangekomen regende het en dus besloten we eerst een kop koffie te drinken. De Brit besloot die dag niet zoveel te doen en dus liep ik met de piloot richting het meer. Hij ging vandaar verder naar Coldwater en ik naar Bushline hut. Het was een korte trip ca 6 km met 900 hm. Ik was dus erg vroeg in de kleine gezellige hut. Geen probleem want al snel was het erg windig en regenachtig. In de hut waren 2 zeer aardige kiwis en nog een aantal andere mensen. De zonsondergang was erg mooi met dreigende wolken.

1. Alfred:
    6 maart 2014
    Een albino en een piloot, rare mensen ontmoet je maar wel van allerlei pluimage. Het weer viel even tegen maar de foto's zijn toch wel erg mooi. Kun je alles een beetje aan v.w.b. het eten? Kiwi's zijn ook lekker maar volgens mij is het de tijd niet. O ja, we hebben besloten dat ik over 3 jaar stop met werken en dat we dan gaan emigreren. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's.
  2. Anne Miek:
    7 maart 2014
    Hej hej

Ga je dan naar Hongarije?

Gr Anne miek
  3. Alfred:
    8 maart 2014
    Yep, ik heb uitgerekend wat het me kost als ik op mijn 61e vertrek. In 2016 kopen we een huis in Hongarije, betalen we contant en als ik op mijn 61e vertrek dan scheelt me dat netto 700 euro in de maand. Ik betaal nu 700 euro huur dus wat ik hier netto overhoud heb ik daar ook netto en het is wel een stuk goedkoper daar.