Picton - Nelson

27 februari 2014 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Ook vandaag geen foto's, was te druk met het voorbereiden van mijn mega hiking tour morgen. Heb besloten mijn trip wat uit te breiden. Ik ga de Travers - Sabine - durville - Angelus circuit in omgekeerde richting doen. Das 100 km in 8 dagen met 3 passen en 2 rivier overstromingen. De eerste en laatste dag kan ik echter maar een beperkt aantal km lopen aangezien ik die dagen ook met de bus aan t reizen ben, de 6 dagen ertussen zijn allemaal minimaal 8 uur wandelen per dag bij goede weersomstandigheden. Morgen sneeuwt het al bij 800m dus dat wordt grappig. Overmorgen is het weer echter goed voorspelt en omdat Angelus het mooiste gedeelte is begin ik dus daarmee. Erg veel zin in. Als ik terug kom probeer ik wat van Nelson the zien, afhankelijk van hoe moe ik dan ben. Nelson lijkt me wel een erg leuk stadje, maar je kan niet alles doen en ik heb erg veel zin in deze trip. Ben dus de hele week niet bereikbaar.

1. Alfred:
    27 februari 2014
    Schandalig, je bent een hele week niet bereikbaar, wat moeten we dan? En wederom geen foto's, je verwaarloosd ons een beetje maar vooruit dan maar. 100 km in 6 dagen is gemiddeld ruim 16 km per dag dus een stevige wandeling. Ik zou na afloop een beetje rustig aan gaan doen. Veel plezier en zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's