National Park Village

30 maart 2014 - National Park, Nieuw-Zeeland

Vanochtend weer veel te vroeg op om mensen voor de Tongariro Crossing te droppen. Al was het me niet helemaal duidelijk waarom we om 7.00 vertrekken moesten als we daarna bijna 2 uur in een café op de bus moeten wachten die de lui oppikt.. Maar goed was dus vroeg in het hostel. Ik heb een kamer voor mezelf geboekt en daar heb ik vandaag ook goed gebruik van gemaakt. Heb wel nog steeds last van mijn buik. Hoop dat dat morgen over is. Echt veel honger of dorst heb ik niet. Heb cola gekocht dat helpt toch ook tegen maaginfecties? Bij de apotheek heb ik pillen tegen spastische darmen/ maagkrampen gehaald, kan dus wel de symptomen bestrijden als het nodig is.

Was een schitterende zonsondergang. Dat belooft wat voor de foto's de komende dagen. Die zien jullie dan echter wel pas over een week wanneer ik weer internet heb.

1. Geke:
    30 maart 2014
    wat een prachtige serie,
    je hebt weer heel wat beleefd,
    het paardeverhaal vond ik geinig, kan zien dat je het eng vond, want je zit wel erg krampachtig in het zadel. maar goed dat het een rustige knol was, anders had je wel in het gras gebeten.
    fijn dat we vanmorgen even konden "appen", veel plezier op je volgende spannende tour.
    liefs, mama
  2. Alfred:
    30 maart 2014
    Het was zeker een mooie zonsondergang. Ik geloof niet dat cola zo goed is als je last van je maag hebt. Ik zou wel even goed uitkijken met die infectie. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's