Lake Aniwhenua

28 maart 2014 - Lake Aniwhenua, Nieuw-Zeeland

Heb in Roturoa een beetje voedselinfectie opgelopen, waarschijnlijk was de runderschnitzel niet goed gaar. Was dus blij dat ik een geüpgraded kamer had met een 2 persoonsbed. Een beetje gelezen etc.

Vrijdags op de bus naar Lake Aniwhenua. Aardige Brit zat ook op de bus dus dat was wel gezellig. De groep was ook niet zo groot. In Lake Aniwhenua hadden we een hangi. Aardappelen, pompoen, vlees. Was wel lekker maar voor het eten hoeft men niet naar NZ te komen. Was wel weer duur, maar goed. Je kan hier op het noordereiland ook goed zien dat NZ een intensieve landbouw heeft. Het water in het zuidereiland is overal kristalhelder terwijl in het noordereiland waar ook de meeste landbouw is het water zwart en onder algen is. Das wel zonde.

1. Alfred:
    30 maart 2014
    Het eten is niet best en je hebt een voedselinfectie opgelopen. Dan hoef je zeker niet naar NZ te gaan voor hun culinaire keuken. Ja meisje, je gaat de kookkunsten van je moeder nu nog meer waarderen. Oost West, Thuis Best. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's