Te Kaha

25 maart 2014 - Te Kaha, Nieuw-Zeeland

Vanochtend een wandelingetje naar de vuurtoren op de East Cape. Tot de middag gesurft, heerlijk weer vanochtend. Daarna naar een manuka honing bedrijf. Daar heb ik een olie gekocht wat tegen huid problemen door bacteriën etc moet werken. Ben benieuwd, ga het tegen zomer gist plekken op mijn rug uitproberen. Ook nog langs een macademianoten bedrijf. En uiteindelijk in de hottub bij het hostel. Heb een erg dure fles wijn gekocht. Waren geen goedkope te koop en ik ga er vanuit dat het vanavond wel eens laat kan worden. We eten vanavond vis.

1. Bart Kremer:
    25 maart 2014
    Hallo, Dus je bent ook aan het surfen geslagen!! Wat goed ja! Lukt het al een beetje om op de plank te blijven staan? Zwemmen er ook gevaarlijke dieren rond of valt dat mee? Daar hebben wij op lauwersoog geen last van gelukkig..
    Ik ben dit weekend wezen blow karten op ameland. Dat is een karretje met een zeil erop en daar race je mee over het strand heen was echt heel leuk om te doen. Geniet van je fles wijn en laat ook even een foto van jou op de surfplank maken!!

Groetjes!!
  2. Alfred:
    25 maart 2014
    Gaat het surfen dan nu een beetje? De laatste keer schreef je dat je meer op het board lag dan dat je erop stond. Als Bart dan een foto van je wil hebben kun je net zo goed op een strijkplank gaan liggen. Ik hoop wel dat je witte wijn hebt gekocht want rode smaakt niet bij vis. Of je moet intussen alcoholiste zijn geworden want dan maakt het niet uit. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  3. Anne Miek:
    26 maart 2014
    Hahaha ja ik heb een nieuwe sport uitgevonden: bodyboarden met surfplank ;). Ik heb ook niet geprobeerd te staan. Dacht das jammer van de golf. Liggend is ook leuk. Een gozer had wel foto's van mij gemaakt. Als ik die nog weer tegenkom zal ik hem voor de foto's vragen. Blow karten dat zal wel goed hard gaan! Gaaf! Zonde dat er geen strand bij Uithuizen is dan had je dat als nieuwe sport kunnen gaan doen. Leven Ollie en zaza nog?

Haha nee alcoholiste ben ik nog niet. Die fles was goed duur dus daar heb ik eergisteren, gisteren en vandaag plezier van :).
  4. Alfred:
    27 maart 2014
    Je bent toch een Groningse en geen Zeeuwse? Ons bin zunig. Drie dagen met een fles wijn, is te doen. Met Pinksteren gaan we weer naar Wetsinge, hopelijk mooi weer. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's