Cairns - Passions of Paradise

3 mei 2014 - Cairns, Australië

Gisteren kwam er een aardige Australische vrouw in de kamer en hebben we s'avonds bij de night markets Aziatisch gegeten en daarna bij het café van de art gallery vanille pannacotta met passievruchten.

Vanochtend vroeg opgestaan om om 7.30 te boarden. We vertrokken om 8.00 huren waren om 10.00 uur bij het Paradise Reef. Daar hadden we twee uur de tijd en daarna lunch. Ook hier had ik het erg koud bij het zwemmen. Lastig bij het foto's maken. Heb zo'n 500 foto's gemaakt dus hopelijk zit er wat goeds tussen. Het water was niet zo helder als in Port Douglas. Das jammer. Na de lunch gingen we naar Michaels Quay. Hier is een klein zandstrand. Dit is een erg mooi Reef. Jammer dat we hier alleen maar een uur hadden. Normaal varen ze andersom maar om de een of andere reden was dat vandaag anders. Erg veel mooi koraal en Giant clams. Water was ook hier wat troebel. Als ik ooit nog eens hier terug kon neem ik een wetsuit en een onderwatercamera mee op se Silversonic. Heerlijk weer. Om 17.00 uur waren we weer terug in de haven. Had bij de boeren markt gister passievruchten en een mango gekocht die waren heerlijk. Ga morgen een heleboel kopen voor ontbijt en lunch. Heb weer Aziatisch gegeten. Lekker, buffet dus veel :).

1. Alfred:
    3 mei 2014
    Nou, is de huur van die onderwatercamera toch niet voor niets geweest want als je rond de 500 foto's hebt gemaakt dan zullen daar best mooie tussen zitten. Maar als je het erg koud hebt gehad dan is de kans groot dat je met trillende vingers hebt afgedrukt dus dan zie je dubbel koraal, beter dan niets. Nog een paar dagen en dan zit het er op. Ik ben benieuwd hoe je toekomst eruit gaat zien maar dat hoor ik nog wel eens. Eet smakelijk, zorg goed voor jezelf en de groeten van de 3 AAA's
  2. Geke:
    3 mei 2014
    Nou, wat een afsluiting van je avontuur!
    Vlg mij heb je voor een maand vitamines genomen,
    Hoop dat ik kan zien dat het een weldaad is geweest,