Arthus Pass Walkway

21 februari 2014 - Arthur's Pass, Nieuw-Zeeland

Vandaag een minder spannende wandeling gedaan door de vallei, met afstekers naar Devils Punchbowl Falls en Bealey Valley track. Was een mooie wandeling. Het weer was ook weer mooi maar goed warm. In het café worden enige levensmiddelen verkocht maar geen brood of groenten en alles is zeer duur. Zal hier dus elke avond uit eten gaan. Voor hey ontbijt en lunch morgen en overmorgen heb ik bloem, eiere, suiker, ontbijtspek en melk gekocht. Wat is nog maar de verhouding om hier pannenkoeken van te bakken?
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geke:
    21 februari 2014
    wat een mooie tocht, niet zo eng als de vorige. als ik je verhaal van gisteren lees, ben ik blij dat ik dit niet hoef te doen, vooral die steile afdaling; doodeng. je had toch zeker wel je stokken bij je?
    pannekoekenbeslag is simpel; pond bloem, 3 eieren, 7 dl. melk,de truc is; goed roeren. koud zijn ze ook heerlijk, kun je meenemen op je wandeltochten.
    liefs, mama
  2. Anne Miek:
    21 februari 2014
    OK zal ik morgen eens uitproberen. Morgen is het weer niet goed om moeilijke bergtochten te maken dus was van plan morgen een dag te niksen en een helehoop pannenkoeken te maken om overmorgen mee te nemen. Heb 2l melk en een kilo bloem geloof ik en 10 eieren, die ben ik niet van plan mee te slepen als ik hier maandag weer vertrek :). Zou ik door de pannenkoekmixen ook van dat eiwitpoeder kunnen mixen?
  3. Alfred:
    21 februari 2014
    Mooie foto's weer maar ook weer vreemd dat je eerst over een houten aangelegd pad loopt en dan over ruwe paden. Heb je ook over die hangbrug gelopen? Wat een fantastisch fenomeen is internet toch, je krijgt gewoon het recept van pannenkoeken van je moeder. Ze heeft gelijk, koude opgerolde pannenkoeken zijn heel lekker om mee te nemen onderweg. Eet smakelijk. Groeten, de 3 AAA's
  4. Bart Kremer:
    22 februari 2014
    Wat een mooie bergpaadjes! En de bergen van die dag ervoor waren ook zeker een uitdaging denk ik. Je kan er natuurlijk ook rozijnen, bacon, kaas, appel enz in doen.. Hebben ze ook stroop? Is ook erg lekker!! Succes met bakken! Groetjes Bart