Yosemite

12 juli 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

We konden niet slapen en zijn daarom maar om 4.00u opgestaan. Daardoor waren we wel lekker vroeg in Yosemite! Het was wel even lopen naar de trailhead. We hebben de four mile trail, panorama trail en vernall/Nevada falls trail gewandeld, in totaal 28 km. Mooie uitzichten op El Capitain en de Half Dome, we zagen zelfs klimmers. Die moeten echter wel gestoord zijn want in de zon was het echt niet uit te houden. Mooie watervallen en fijne koude douche. Ik was toch wel een beetje door de hitte bevangen en niet zo lekker, ben ook flink verkouden. We hebben vanaf het begin al problemen met de handrem. Nu maakt ie ook nog een piepend geluid! Tim belde de rv-service maar daar was de enige optie wegslepen en dan paar dagen wachten. Echt niet! Dan maar door met piepende handrem. We lossen t wel op met remblokken. Helaas moesten we dus afwijken van het schema. Tim had daar het meeste moeite mee, hoe moet het dan morgen? Ik dacht dat zien we morgen wel ik moet bijna kotsen en wil nu slapen. Snel een parkeerplek langs de kant gevonden. Hopelijk gaat het morgen beter!

1. Geke:
    12 juli 2017
    Tjonge,
    Echt een romantische honeymoon
    Hitte, wildkamperen , remmen welke niet deugen,
    Wel een goede test voor de relatie!

Hoop dat jullie plannen kunnen ombuigen en geen onnodig risico nemen, want ja, we lezen het vanuit onze luie stoel, maar willen maar al te graag dat de tocht brengt wat jullie in gedachten hebben.
    Pas goed op elkaar!!!!!

Liefs uit Oethoez'n