Op weg naar Yosemite

12 juli 2017 - Beatty, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend heerlijk ontbeten in Noes nest. Nog even een klein rondje in the Mission en toen op weg naar de camper verhuurder. In San Francisco was t lekker met 18 graden. Een uur later bij de camper was het heet 40 graden. Hmmmmm we krijgen langzamerhand twijfels aan onze wandelplannen. Onderweg valt het op hoeveel auto's er zijn. Bij elk huis staan er minstens 3. En wat een rommel! Eerst rijden we over 5 baans wegen. Vreselijk stressend, voor mij als bijrijder dan ;). Tim heeft er minder last van. Alleen het laatste stuk rijden we op n kleine weg. Na uren rijden en zoeken vinden we eindelijk een supermarkt. Nooit gedacht dat dat moeilijk zou zijn in Amerika. Moe rijden we verder. De camping is vol. Wildkampeerders zijn niet te vinden. Uiteindelijk vinden we een illegale plek naast een volle camping. Een Duits gezin denkt er hetzelfde over. Hongerig moe en bijna donker wagen we het erop. Wat is het warm in de camper!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl