Waitomo - dag 1

18 maart 2014 - Waitomo, Nieuw-Zeeland

m 15.00 uur had ik de Lost World tour. De 100m abseil was erg mooi. Net alsof je in Jurassic Parc terechtkwam. Het zag er net zo mooi uit als op de flyers. De grot zelf vond ik minder interessant. De gids was wel erg aardig en vertelde veel over het ontstaan van de grotten en over de glowworms. De glowworms in deze grot waren niet zo spectaculair. Halverwege kregen we wat te drinken en een chocolaatje. De organisatie is erg goed en de groepen zijn klein. Ik was met een rus en 2 Amerikanen. De rus was een beetje een rare gast. Misschien kwam het omdat ie net geland was en direct deze tour deed. Tja dat heb je met twee week Nieuw Zeeland. Het hostel is ook erg relaxed. De foto's neem ik niet want die waren niet van erg goede kwaliteit. Voor foto's in een grot is de doorsnee camera niet geschikt. Voor foto's google Lost World waitomo. Waitomo is een klein gat. Er wonen 45 mensen. Er is dan ook geen supermarkt. Moet dus wel uit eten wat dan natuurlijk niet zo goedkoop is. Wel is er gratis wifi in het café en dus eet ik daar.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alfred:
    19 maart 2014
    Russen zijn sowieso een beetje vreemd. En je kreeg zowaar één chocolaatje? Mag ook wel voor die prijs. En wat heeft u dan wel gegeten in dat gehucht daar? Zowaar 1 foto in abseil outfit. Het lijkt wel een boerenkiel maar dat staat je wel goed. Wat een afschuwelijke laarzen en helm, had wel wat charmanter gekund. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's