Stewart Island - dag 2

11 februari 2014 - Rakiura National Park, Nieuw-Zeeland

Ik had vandaag niet zoveel zin om veel te wandelen. Heb een korte wandeling van Oban naar Horseshoe Bay gemaakt. Om 15.30 de ferry naar Bluff en vandaar naar Queenstown. Was een lange dag, ben om 20.00 uur in het hostel aangekomen. Weer verslechterd, wat ik niet zo erg vind ben van plan morgen en overmorgen niks te doen. Beetje internetten, uitslapen etc.

1. Alfred:
    11 februari 2014
    Wat is nu het verschil tussen Steward Island en Stewart Island? Ja, de letter d of t maar hadden ze echt geen andere naam kunnen bedenken? De paden zijn ook niet echt makkelijk om te bewandelen. Jeetje Anne Miek, ga je uitrusten en uitslapen, het moet niet gekker gaan worden zeg. Hoe is het weer nu? Groetjes de 3 AAA's
  2. Bart Kremer:
    11 februari 2014
    Wel hele leuke paadjes daar! Ga maar een paar dagen niets doen! daar is uiteindelijk een vakantie voor en dacht dat je dat nou ook wel verdient hebt. Op de foto's lijkt het weer nog wel goed. Denk dat de winter bij ons nou echt voorbij is, de sneeuwklokjes beginnnen al te groeien.. Nou even goed uitrusten he!! Groetjes van ons
  3. Bart Kremer:
    11 februari 2014
    Oh ja en weer 1 keer brons op de 500mtr dames!!