Lake Tekapo dag 2

16 februari 2014 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Na een mooie zonsondergang gisteravond heb ik vanochtend een wandeling aan de andere kant van het dorp gemaakt. Daarna een uurtje in het hete water van de hotpools in Lake Tekapo Springs genoten en s'avonds weer Mount John omhoog om de zonsondergang van boven te bekijken. Helaas was deze minder mooi dan gisteren en was het volle maan, dus ook geen goede tijd om sterren te bekijken. De weerschijning van de maan op het meer was erg mooi. Had een Canadees op de zonsondergang getipt en die gaf me daarna een lift naar het hostel. Zal overmorgen in Christchurch maar oorstoppers kopen. Slaap al dagen zeer slecht.

1. Alfred:
    17 februari 2014
    Ongelooflijk, in deze serie foto's zowaar 4 foto's van jezelf. Je hebt wel wat opgestoken van die feestgangers want op een foto stond je op een tafel. Het is wel overal helder water, puur natuur dus. De foto van Lake Tekapo vind ik het mooiste vanwege die bloemen op de voorgrond, echt heel mooi. Ik wil wel graag weten hoe het barbeknoeien met die Duitser was. Het gaat nog steeds goed met de schaatsers, gisteren de eerste 4 plaatsen op de 1500 meter voor vrouwen, was ook nog nooit gebeurd in de historie van de O.S. In totaal al 17 plakken, fantastisch. Welterusten en zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  2. Bart Kremer:
    17 februari 2014
    Hey Anne Miek wij zijn weer terug van een lang weekend in Munster Duitsland. Heb je verhalen gelezen en vind inderdaad ook dat 3500 voor drie dagen klimmen misschien wel een beetje teveel van het goede is. Wel weer ontzettend mooie foto's! Je hebt al een aardig rooie boei dus het weer lijkt nog steeds goed.. Wel zorgen dat je genoeg rust he! Het is wel een vakantie... Dinsdag hebben we de 10 km op het programma waar ook nog weer 3 podiumplaatsen verwacht worden dus je hoeft je niet te schamen als nl'er. Denk om jezelf!!! Groetjes Bart
  3. Anne Miek:
    18 februari 2014
    Hej hej hoe was het in Muenster lag daar wel sneeuw? De foto op de tafel is gemaakt door een aardige chinees die nu in Canada woont. Die was erg aardig en blij voor de tips die ik hem gaf over wat te bezoeken in NZ. De bbq heb ik overgeslagen dat duurde me te lang en ik wou op bed haha. Tja ik kan niet goed tegen weinig slaap en al helemaal niet tegen laat op bed. Dus lig meestal zo tussen 21.30-22.00 in bed. Moet alleen nog een nieuw boek vinden.. Suggesties in het genre van historische romans of drama? Winnen we ook medailles in andere disciplines als schaatsen?
  4. Alfred:
    18 februari 2014
    Nee, tot op heden winnen we alleen maar medailles met schaatsen. Als het goed is komen er vandaag weer 3 bij. Je moet toch proberen meer rust te nemen want die trektocht hakt er wel in. Dus geen Duitse Bratwurst, schade. Groeten, de 3 AAA's