Humpridge track dag 3

30 januari 2014 - Tuatapere, Nieuw-Zeeland

De laatste dag was van Port Craig naar Rarakau carpark langs de kust. 20 km vals plat. De kust was schitterend. Heb me een uur op Blowhole beach vermaakt met foto's te maken. Het geluid van de zee over de rotsen en stenen was schitterend. Ik was vroeg vertrokken dus had de stranden voor mezelf. Om 13.30 was ik bij de carpark en kon ik een lift naar Tuatupera van een Brits koppel krijgen. Ik was een beetje ongerust dat de Schotse dame niet op tijd zou zijn en ik mijn bus naar Te Anau zou missen. Bij de Last Licht Lodge een duur stuk taart met koffie (14 dollar), maar wel lekker en ook veel. Dan de bus naar Te Anau. Op weg moesten we nog omdraaien, de Schotse dame had het toch gehaald. Te Anau is zeer relaxed plaatsje.

1. Alfred:
    31 januari 2014
    Mooie foto's met als uitschieters de paddenstoel, blowhole beach maar als hoogtepunt de bloemenberm, echt schitterend. Valt toch wel mee die 14 dollar voor een duur stuk taart en koffie (?), net zo duur als Scheveningen. Sinds wanneer drink je koffie, ik dacht altijd thee. Blijf je last houden van die Schotse gier? Kun je haar niet ergens dumpen? Als je over een paar maanden weer thuiskomt dan heb je 3 maanden nodig om de foto's te bewerken. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  2. Anne Miek:
    31 januari 2014
    Hej hej hahaha jij bent zeker de volgende A die ziek wordt ;). Foto's bewerken...nee hoor. Ik sla ze nu op in mijn log en dan laat ik er een boek van printen. Bij jullie nog sneeuw?
  3. Alfred:
    31 januari 2014
    Met foto's bewerken bedoelde ik eigenlijk categoriseren per week, per maand of per gebied. Als je het op data doet heb je een makkie. Bij je ouders en mijn zus lag er gisteren sneeuw maar dat was maar een klein gedeelte van Nederland. Bij ons was het vanmorgen 0 graden maar momenteel een strakblauwe lucht en zon dus nog steeds geen schaatsijs. Komt mooi uit want volgende week beginnen de Olympische Spelen. Geniet jij nu maar van je avontuur en zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's