Hong Kong

9 januari 2014

Zo ben nu in Hong Kong na 10 uur vliegen, wat een lange reis! Niet geslapen natuurlijk. En toen bleek dat ik voor t inchecken op de vlucht naar Nieuw Zeeland al een visum voor Australie nodig had... Beetje gedoe, maar is nu wel geregeld en zo is er ook weer mooi wat tijd verstreken. Ben nu aan t wachten op mn volgende vlucht. Hier in Hong Kong is het jammer genoeg erg bewolkt, zie dus niet zoveel van Hong Kong. Ben trouwens wel de enigste op de luchthaven die in backpacker outfit aan t reizen is. Tja heb zoveel mogelijk proberen thuis te houden, wat best goed is gelukt. De rugzak is wel helemaal vol, maar met alles bij elkaar zit ik nog onder de 15 kilo.

Heb mn bankpas niet op aan gezet voor China, ben voor eten en drinken nu dus op de vlucht naar Nieuw Zeeland aangewezen..Die fishermens friends komen nu dus erg goed van pas, Ben :).

Nu nog weer een kleine 10 uur vliegen en dan heb ik in totaal 48 uur niet geslapen. Meld me waarschijnlijk pas zaterdag weer, morgen heb ik een jetlag uit te slapen ;)!

1. Bart Kremer:
    Hey zus,

Hoor al wel weer dat je goed voorbereid op pad bent..:) Gelukkig zit dat in de Familie.. Succes nog met de komende 10 uur vliegen en vergeet je niet foto's te maken.

Groetjes Bart
  2. Geke:
    9 januari 2014
    wat zul je een berehonger hebben, hopelijk hebben ze voldoende
    voedsel voor je aan boord!

liefs, mama
  3. Alfred:
    11 januari 2014
    Nou Anne Miek, het gaat dus weer zoals we van je gewend bent op de kamer met Annalies. Nu maar hopen dat je je les hebt geleerd en qua voedsel en drank wat beter voor jezelf zorgt. Hopelijk heb je in het vliegtuig wat geslapen.