Canyon lands - Isle in the skye

20 juli 2017 - Canyonlands National Park, Verenigde Staten

Vanochtend rustig naar Moab gereden. Daar lekker koffie gedronken met bagel en scones. Op naar canyonlands. De luchtvochtigheid is vandaag hoog. Flash flood potential is hoog. De canyonlands zijn waanzinnig mooi en spannend met onweersbuien. Overal zien we flitsen. Maar gelukkig onweert het steeds niet boven ons. We lopen kleine trails naar uitzichtpunten. Ik vind dit het mooiste park. Aan het einde van de middag rijden we naar onze campground in deadhorse state park. Mega onweersbuien vlak langs de weg. We twijfelen gaan we naar de stad of naar onze campground. We kiezen voor het laatste. We vragen bij de ingang van het park of het veilig is. De ranger geeft niet echt duidelijk antwoord. Alle plekken van de campground zijn wel bezet en we zijn dus gelukkig niet alleen. Wel staan we op de hoogste plaats.... We hebben een heerlijk diner met mooi uitzicht. Dan begint het te onweren. Ahhhh... Doodeng.