Arches - Devil's garden

21 juli 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend was het moeilijk wakker worden. Het was zo heet vannacht. Hitte is behoorlijk vermoeiend! Voor het ontbijt zijn we naar het einde van deadhorse state park gereden voor ontbijt met zonsopgang. Romantisch hè! Daarna snel door naar Arches, ok nog wAt te kunnen doen voordat de hitte teveel wordt. We liepen de Devil's garden trail. 11 km. De eerste 5 km waren goed te doen. Daarna kwam helaas de zon en was het verschrikkelijk heet! Wel erg mooi. Ik heb twee Arches, volgens Tim de mooiste, overgeslagen. Moest even in de schaduw afkoelen. De laatste 2 km kon ik alleen nog maar aan de airco denken en zag ik het landschap nog nauwelijks. Ook Tim had moeite met de hitte. We waren van plan langs alle uitzicht punten te rijden en kleine trails Mee te pakken. Maar de hitte was echt onverdraaglijk. We hebben een permit opgehaald voor morgen fiets furnace. We gaan dan vroeg. Vanwege het weer zullen we onze Canyoning plannen moeten aanpassen. De monsoon is duidelijk begonnen met hevige onweersbuien. Waarschijnlijk blijven we hier een dag langer. Vandaag gaan we winkelen en uit eten en dan vanavond op goed geluk een campings pot zoeken.