Routeburn track dag 3

3 februari 2014 - The Divide, Nieuw-Zeeland

De laatste dag was maar 1,5 uur wandelen maar wel mooi langs de Routeburn rivier. De busreis van de Routeburn Shelter naar Queenstown was erg mooi vooral de Dart Valley. De Dart Valley was misschien wel het mooiste landschap wat ik ooit gezien heb. Daar heb ik jammer genoeg geen foto's van gemaakt. Wel van het stuk tussen Glenorchy en Queenstown. In Queenstown een nieuw boek gekocht en nieuwe anti histamine pillen. En daarna verder naar Te Anau. Waar ik s'avonds om 19.00 aankwam. Daar was ook weer de Groningse die ik al eerder had ontmoet in Te Anau, dus dat was erg gezellig.

1. Alfred:
    4 februari 2014
    Moet niet gekker gaan worden, 2 Groningse vrouwen in Te Anau. De foto's van de meren bij Queenstown waren mooi, aan water geen gebrek daar maar ik vraag me toch af of er vis zit want ik zie niemand vissen. Schitterende ochtendfoto van Routeburn Flatts. Nog een pijltje gegooid in Darts Valley? In ieder geval had je een rustig dagje vergeleken met de vorige dagen. Zorg goed voor jezelf. Groeten, de 3 AAA's
  2. Geke:
    4 februari 2014
    ja, groningers zijn uitermate gezellige mensen, kun je prima mee op pad gaan.
    de foto's zijn weer om van te genieten en gelukkig hebben we jou nu ook eens in vol ornaat kunnen aanschouwen, je ziet er goed uit, houden zo!
  3. Alfred:
    4 februari 2014
    Ik ben het helemaal met je moeder eens. Mijn zus en zwager wonen in Wetsinge, ook gezellige mensen. Er gaat niets boven ...... Anne Miek.
  4. Anne Miek:
    4 februari 2014
    Haha grapjassen. Ja mooi he. Die groene kleur was niet van algen. Misschien van jade wat hier veel voorkomt. Blauw in de rivieren en meren komt van mineralen. Nu ga ik op pad naar de Kepler Mountains, ben terug op 8 januari.
  5. Geke:
    4 februari 2014
    dat wordt dan een lange tocht van bijna een jaar als je 8 januari weer terug bent, haha
  6. Alfred:
    4 februari 2014
    Je moeder heeft humor, geweldig. Foutje bedankt Anne Miek. O ja, Jurriën en Hendrik Jan lezen je blog ook.
  7. Anne Miek:
    8 februari 2014
    Oh ja oeps. Hallo Jurrien en Hendrik Jan hoe is het in winters Nederland. Hendrik Jan NZ is echt wat voor jou heel veel rare vogels die alleen in NZ voorkomen. Als ik morgen vroeg op ben ga ik misschien nog langs het wild centrum hier daar kun je s'ochtends een oude Takahe voeren. Groetjes aan de lui op CBS :)