Kepler track dag 4

8 februari 2014 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Ik heb niet de hele track afgewandeld. Het laatste stuk is alleen bos en daar had ik geen zin in dus van Rainbow Reach de shuttle naar Te Anau genomen. In Te Anau wat boodschappen gedaan, met een mede wandelaar koffie gedronken, foto's hoog geladen en nu ga ik zo meteen naar de minibioscoop the Wolf of Wall Street kijken. Morgen reis ik naar Milford Sound voor de cruise en overnacht in Gunns camp. Morgen heb ik dus weer geen internet.

1. Geke:
    8 februari 2014
    nou meid, je hebt letterlijk met je hoofd in de wolken gelopen, wat een bijzondere ervaring.
    ik proef dat je erg geniet van alle bijzondere inspanningen,
    jammer dat die vliegjes je steeds plagen, is er niet zoiets als een anti-vlieg lotion of zalf, zodat je niet zo bestormd wordt door dit tuig? krijg je ook wat mee van de olympische spelen, wij zijn nu gekluisterd aan de buis, want onze favorieten moeten de 5000 mtr schaatsen,
    lfs mama
  2. Alfred:
    8 februari 2014
    Waaaaat, geen foto's deze keer? En dan ga je nog een cruise doen ook, het moet niet gekker gaan worden. Hopelijk is het een goede film. Je moeder en ik hebben genoten van de 5000 meter, goud-zilver-brons. Sven Kramer - Jan Blokhuijsen - Jorrit Bersma. Een geweldige start van de OS. Groeten de 3 AAA's
  3. IlseTuitman:
    8 februari 2014
    Hey Miek weer terug van een paar dagen uit de lucht? Wij hebben zeker genoten van de 5 km, morgen de dames op de 3!
    Is een hele leuke film The Wolf alleen duurt ie wel drie uur dus ik hoop dat je er op tijd heen gaat en dat er een pauze is.. Wel weer geweldige foto's.. Toch weer een beetje jaloerser geworden.. Ben benieuwd hoe de cruise gaat worden! Op naar het volgende verhaal en foto's natuurlijk!
    Liefs bart en Ilse
  4. Anne Miek:
    Hej hej

Was de paar foto's vergeten. Zijn ook niet zo spectaculair. Cool dat de NL het zo goed doen bij het schaatsen. Was natuurlijk ook te verwachten. Doen er nog NL mee bij andere disciplines? OK ik ga mijn tas maar es pakken en op pad.
  5. Frans:
    10 februari 2014
    Hi AM. Je ziet er goed uit, en je zit lekker in het backpacker-ritme zie ik ;-)

Vandaag weer goud, zilver en brons op de 500m mannen, door broertjes Mulder en Smeekens. Ireen Wüst had ook al goud op de 3km.

Andere disciplines doen we het niet zo goed in geloof ik. Snowboarden en shorttrack doen we aan mee. Anderen weet ik niet.

Veel plezier vandaag :-)